Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Miejsce załatwienia
Stanowisko pracy ds. działalności gospodarczej, pok. 14, (I piętro)
Wymagane dokumenty
Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Wniosek o zmianę we wpisie do działalności gospodarczej
Zawiadomienie o zaprzestaniu działalności gospodarczej.
Miejsce odbioru
Stanowisko ds. działalności gospodarczej, pok. 14 ( I piętro) lub pocztą
Opłaty
Wniosek o wpis do działalności gospodarczej podlega opłacie stałej w kwocie 100zł, a jeżeli wniosek dotyczy zmiany wpisu opłata stała wynosi 50 zł.
Opłatę należy uiścić do kasy urzędu lub na rachunek urzędu.
Termin załatwienia
14 dni od daty wpływu wniosku lub zawiadomienia.
Tryb odwoławczy
W ciągu 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego Odwoławczego Białymstoku za pośrednictwem Wójta Gminy.
Podstawa prawna
W ciągu 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego Odwoławczego Białymstoku za pośrednictwem Wójta Gminy.
Opracował
Tadeusz Wiśniewolski
Dokumenty do pobrania:
1. Zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
2. Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
3. Zgłoszenie o zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej
Metryka strony